- Principala
- Cariere
Cariere
Programator 1C
Compania Diolsem caută angajat pentru funcția de Programator 1C (program de lucru flexibil).
Căutăm un programator talentat și pasionat să se alăture echipei noastre în rolul de Programator 1C. Dacă sunteți o persoană creativă, orientată către rezolvarea problemelor și aveți experiență în dezvoltarea de soluții personalizate folosind platforma 1C, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea de soluții software personalizate utilizând platforma 1C. Scrierea și testarea codului pentru asigurarea funcționalității corecte și a performanței optime a aplicațiilor.
- Colaborarea strânsă cu echipa internă, pentru a oferi soluții eficiente și inovatoare. Întreținerea și actualizarea continuă a aplicațiilor existente pe platforma 1C.
Cerințe:
- Experiență în dezvoltarea de soluții software utilizând platforma 1C.
- Cunoștințe avansate despre limbajele de programare și tehnologiile asociate cu platforma 1C. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a comunica clar și eficient.
Vânzător la agro magazin (Salariu: de la 12.000 lei) + bonus
Vânzător la agro magazin cu studii în agricultură (Salariu: de la 12.000 lei) + bonus.
Cerințe:
- Relații cu clienții, identificarea nevoilor acestora și furnizarea produselor de care au nevoie;
- Consultări privind sortimentul, disponibilitatea mărfurilor;
- Vânzarea promptă a unui sortiment de bunuri și creșterea nivelului vânzărilor;
- Respectarea standardelor companiei;
- Posedarea obligatorie a limbilor Română, Rusă;
- Experiență anterioară este binevenita;
- Dorință și capacitate de a vinde;
- Responsabilitate și orientare către rezultate;
Beneficii:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Pachet social complet;
Contabil șef adjunct
Compania Diolsem caută angajat pentru funcția de Contabil șef adjunct
Cerințe
- Studii superioare în domeniu;
- Cunoștințe de contabilitate, 1C, Excel;
- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate;
- Cunoștințe în analiză financiară și raportare financiară;
- Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme complexe într-un mediu dinamic și interdisciplinar;
- Abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Dorința de perfecționare continuă;
- Experiență minim 2 ani;
- Cunoaşterea limbelor: română, rusă.
Responsabolități
- Pregătește, verifică și validează documentele financiare și contabile, inclusiv facturi, chitanțe, rapoarte de cheltuieli și alte documente relevante;
- Supervizează și participă la operațiunile contabile zilnice, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor, reconcilierea conturilor și gestionarea înregistrărilor contabile;
- Verificarea registrelor de livrari si procurari;
- Administrarea si supravegherea contabilitatii creditorilor si debitorilor;
- Verificarea conturilor de cheltuieli;
- Calcularea salariului si inregistrarea impozitelor ce tin de salariul angajatilor;
- Evidenta contabila a conturilor de decontare a intreprinderii.
Ce beneficii îți oferim?
- Pachet salarial motivant;
- Transport de serviciu;
- Reduceri la produsele Diolsem și Brad acasă;
- Mediu de lucru plăcut cu o echipă în continuă creștere;
- Instruiri din contul companiei.
Operator magazin online
Compania Diolsem caută angajat pentru funcția de Operator magazin online.
Cerințe:
- Abilități bune în utilizarea PC și cunoștințe avansate a softului specializat;
- Cunoașterea limbii ro/ru constituie un avantaj;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate în relațiile interpersonale de serviciu;
- Responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe și transparență;
Responsabilități:
- Efectuarea operațiunilor specifice funcției;
- Consultarea clientului cu privire la alegerea mărfurilor potrivite;
- Efectuarea calculelor generale a comenzilor;
- Evidența comenzilor;
- Aranjarea mărfurilor în vitrină;
Beneficii:
- Un pachet salarial motivant;
- Un mediu de lucru plăcut într-un colectiv prietenos;
Content manager
Compania Diolsem caută un angajat pentru funcția de Content manager.
Cerințe:
- Abilități de scriere și vorbire în limba Română, Rusă;
- Utilizare la nivel avansat MS Office (Excel, Word), Internet;
- Cunoașterea Adobe Photoshop la nivel de editare utilizator;
- Punctualitate, perseverența, atenție la detalii.
- Indemanarea de a găsi rapid informații pe internet;
Responsabilități
- Scrierea corectă, fără greșeli gramaticale a textelor și descrierea produselor pe site;
- Adaugarea produselor noi pe site;
- Căutarea informațiilor despre produse pe internet;
- Descrierea detaliată a produselor: caracteristici tehnice, descriere text,
- Adăugarea fotografiilor.
Beneficii
- Un pachet salarial motivant;
- Un mediu de lucru plăcut într-un colectiv prietenos;
Specialist în SMM
Compania Diolsem caută un angajat creativ pentru funcția de Social media manager.
Ce trebuie să cunoști?
- Ai studii superioare în domeniul Marketing, Jurnalism și Științe ale Comunicării sau Relații cu Publicul;
- Experiență în domeniu de minim 1 an, dar dacă ai dorință de muncă și nu ai experiență ai toate șansele să fii cu noi în echipă;
- Deții cunoștințe în domeniul de analiză a rezultatelor marketing;
- Ai cunoștințe în domeniul de planificare și task management;
- Constituie un avantaj cunoașterea funcționalului Facebook și Google ADS.
Ce se cere de la tine?
- Asigurarea și realizarea content planului prin crearea și postarea acestuia în termenii stabiliți. Adaptarea contentului în dependență de publicul țintă;
- Conceperea de scenarii pentru campanii promoționale la nivel textual și vizual.
- Conlucrarea activă cu Designerul Grafic, Copywriterul și echipa tehnică (de filmare).
- Asigurarea și dezvoltarea campaniilor de stimulare, mărire a activității utilizatorilor și atragere a noi urmăritori și leaduri, prin crearea unui content unic și viral;
- Conlucrarea activă cu managerul targetare în vederea urmăririi rezultatului fiecărei postări în parte.
Ce beneficii îți oferim?
- Pachet salarial motivant;
- Transport de serviciu;
- Reduceri la produsele Diolsem și Brad acasă;
- Mediu de lucru plăcut cu o echipă în continuă creștere;
- Instruiri din contul companiei.
Manager vânzări
Compania Diolsem caută un angajat pentru funcția de Manager vânzări.
Responsabilități
- Studierea pieţii interne în domeniul pesticidelor, fertilizanţilor;
- Negocierea, încheierea contractelor şi urmărirea derularii acestora;
- Prezentarea, promovarea şi vînzarea produselor enumerate;
- Corespondenţa cu furnizorii şi clienţii permanenţi ai companiei;
Cerințe
- Experienţa managerială în domeniul propus.;
- Cunoaşterea la un nivel înalt a limbilor: română, rusă;
- Operativitate în realizarea atribuţiilor specificate;
- Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
- Cunoaşterea PC-ului la nivel de utilizator: Word, Excel, Mail, Internet;
- Detinere carnet de şofer (categorie B);
- Persoana activă, dinamică, responsabilă, punctuală;
- Capacitate de asimilare rapidă;
- Studii superioare în agricultura (va constitui un avantaj);
Beneficii
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Pachet social complet;
Șef secție producere
Compania Diolsem este în căutarea unui coleg - Șef Secție Producere, dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea experiență în gestionarea și coordonarea echipelor de producție, precum și în implementarea și îmbunătățirea proceselor de producție.
Responsabilități:
- Coordonarea activităților de producție zilnică
- Monitorizarea și optimizarea proceselor de producție pentru a asigura eficiența maximă
- Gestionarea echipei de producție, inclusiv recrutarea, formarea și evaluarea performanțelor angajaților
- Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță
- Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura livrarea la timp a produselor
- Raportarea periodică a activităților și rezultatelor de producție către management
Cerințe:
- Experiență într-un rol similar
- Abilități de leadership și comunicare
- Cunoștințe despre procesele și echipamentele de producție
- Cunoașterea limbilor română și rusă;
- Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel) și 1C.
Ce beneficii îți oferim?
- Pachet salarial motivant;
- Transport de serviciu;
- Reduceri la produsele Diolsem și BradAcasă;
- Mediu de lucru plăcut cu o echipă în continuă creștere;
- Instruiri din contul companiei.